Publicitate
Publicitate

Obiectivul dumneavoastr─â este s─â construi╚Ťi renumele unui brand, al nostru este s─â-l protej─âm

We frequently advise on the rules governing both offline and online advertising campaigns, to ensure that you achieve the best media exposure while complying with the law. Our team's experience ranges from print-based advertising to electronic direct marketing. We are well-informed on the latest industry trends and can offer practical insights and guidance on issues such as targeting, separation of editorial and marketing content (particularly in the context of the use of influencers and native advertising) and reactive marketing.

De asemenea, putem elabora ╚Öi v─â putem ajuta la negocierea contractelor de care ave╚Ťi nevoie - acorduri de sponsorizare, acorduri cu ambasadorii de brand ╚Öi formatorii de opinie, exploatarea drepturilor sau plasarea unui produs ├«ntr-un film sau program TV. Ne m├óndrim cu ├«n╚Ťelegerea pe care o avem ├«n leg─âtur─â cu tehnologia de v├órf ╚Öi cu munca pe care o desf─â╚Öur─âm ├«n ├«ntreaga gam─â de domenii creative.

De asemenea, clien╚Ťii no╚Ötri se bazeaz─â pe noi pentru asisten╚Ť─â de neegalat ├«n litigii, ├«n situa╚Ťiile ├«n care eforturile lor de conformitate sunt puse la ├«ndoial─â de autorit─â╚Ťile de reglementare sau de clien╚Ťi, inclusiv respectarea Legii nr. 158/2008 privind publicitatea ├«n╚Öel─âtoare ╚Öi publicitatea comparativ─â, Legea audiovizualului nr. 504/2002, Codul Consiliului Na╚Ťional al Audiovizualului ╚Öi regulamentele sectoriale specifice.

V─â putem oferi consiliere cu privire la:

  • consiliere privind controlul ╚Öi testarea textului publicitar ╚Öi a brandului
  • clauze ╚Öi condi╚Ťii
  • acorduri de publicitate ╚Öi sponsorizare
  • revizuirea etichetelor, at├ót din perspectiva reglement─ârilor c├ót ╚Öi a legisla╚Ťiei privind publicitatea
  • contracte pentru agen╚Ťii de publicitate, companii de rela╚Ťii publice, sponsorizare, acorduri cu ambasadori de brand ╚Öi formatori de opinie
  • exploatarea drepturilor la imagine
  • acorduri de licen╚Ťiere
  • aspecte legate de protec╚Ťia m─ârcii
  • publicitate ├«n╚Öel─âtoare ╚Öi comparativ─â
  • contesta╚Ťii privind materialele publicitare publicate sau difuzate, ├«n fa╚Ťa autorit─â╚Ťilor relevante (precum Consiliul Na╚Ťional pentru Publicitate, Autoritatea Na╚Ťional─â pentru Protec╚Ťia Consumatorului ╚Öi Ministerul de Finan╚Ťe) ╚Öi a organismelor de auto-reglementare (cum ar fi Consiliul Rom├ón pentru Publicitate)
  • plasarea de produse
ro_RORO