Obiectivul dumneavoastră este să construiți renumele unui brand, al nostru este să-l protejăm
We frequently advise on the rules governing both offline and online advertising campaigns, to ensure that you achieve the best media exposure while complying with the law. Our team's experience ranges from print-based advertising to electronic direct marketing. We are well-informed on the latest industry trends and can offer practical insights and guidance on issues such as targeting, separation of editorial and marketing content (particularly in the context of the use of influencers and native advertising) and reactive marketing.
De asemenea, putem elabora și vă putem ajuta la negocierea contractelor de care aveți nevoie - acorduri de sponsorizare, acorduri cu ambasadorii de brand și formatorii de opinie, exploatarea drepturilor sau plasarea unui produs într-un film sau program TV. Ne mândrim cu înțelegerea pe care o avem în legătură cu tehnologia de vârf și cu munca pe care o desfășurăm în întreaga gamă de domenii creative.
De asemenea, clienții noștri se bazează pe noi pentru asistență de neegalat în litigii, în situațiile în care eforturile lor de conformitate sunt puse la îndoială de autoritățile de reglementare sau de clienți, inclusiv respectarea Legii nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă, Legea audiovizualului nr. 504/2002, Codul Consiliului Național al Audiovizualului și regulamentele sectoriale specifice.
Vă putem oferi consiliere cu privire la:
- consiliere privind controlul și testarea textului publicitar și a brandului
- clauze și condiții
- acorduri de publicitate și sponsorizare
- revizuirea etichetelor, atât din perspectiva reglementărilor cât și a legislației privind publicitatea
- contracte pentru agenții de publicitate, companii de relații publice, sponsorizare, acorduri cu ambasadori de brand și formatori de opinie
- exploatarea drepturilor la imagine
- acorduri de licențiere
- aspecte legate de protecția mărcii
- publicitate înșelătoare și comparativă
- contestații privind materialele publicitare publicate sau difuzate, în fața autorităților relevante (precum Consiliul Național pentru Publicitate, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului și Ministerul de Finanțe) și a organismelor de auto-reglementare (cum ar fi Consiliul Român pentru Publicitate)
- plasarea de produse