Publicitate
Publicitate

Obiectivul dumneavoastră este să construiți renumele unui brand, al nostru este să-l protejăm

Oferim frecvent consiliere cu privire la normele care reglementează campaniile de publicitate offline și online pentru a ne asigura că veți obține cea mai bună expunere media respectând în același timp legea. Experiența echipei noastre variază de la publicitate tipărită la marketing electronic direct. Suntem bine informați cu privire la ultimele tendințe în domeniu și putem oferi sfaturi și îndrumare practică în legătură cu aspecte precum publicul țintă, separarea conținutului editorial și de marketing (în special în contextul utilizării de formatori de opinie și publicitate nativă) și marketing reactiv.

De asemenea, putem elabora și vă putem ajuta la negocierea contractelor de care aveți nevoie - acorduri de sponsorizare, acorduri cu ambasadorii de brand și formatorii de opinie, exploatarea drepturilor sau plasarea unui produs într-un film sau program TV. Ne mândrim cu înțelegerea pe care o avem în legătură cu tehnologia de vârf și cu munca pe care o desfășurăm în întreaga gamă de domenii creative.

De asemenea, clienții noștri se bazează pe noi pentru asistență de neegalat în litigii, în situațiile în care eforturile lor de conformitate sunt puse la îndoială de autoritățile de reglementare sau de clienți, inclusiv respectarea Legii nr. 158/2008 privind publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă, Legea audiovizualului nr. 504/2002, Codul Consiliului Național al Audiovizualului și regulamentele sectoriale specifice.

Vă putem oferi consiliere cu privire la:

  • consiliere privind controlul și testarea textului publicitar și a brandului
  • clauze și condiții
  • acorduri de publicitate și sponsorizare
  • revizuirea etichetelor, atât din perspectiva reglementărilor cât și a legislației privind publicitatea
  • contracte pentru agenții de publicitate, companii de relații publice, sponsorizare, acorduri cu ambasadori de brand și formatori de opinie
  • exploatarea drepturilor la imagine
  • acorduri de licențiere
  • aspecte legate de protecția mărcii
  • publicitate înșelătoare și comparativă
  • contestații privind materialele publicitare publicate sau difuzate, în fața autorităților relevante (precum Consiliul Național pentru Publicitate, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului și Ministerul de Finanțe) și a organismelor de auto-reglementare (cum ar fi Consiliul Român pentru Publicitate)
  • plasarea de produse
ro_RORO