Publicitate
Publicitate

Obiectivul dumneavoastr─â este s─â construi╚Ťi renumele unui brand, al nostru este s─â-l protej─âm

Oferim frecvent consiliere cu privire la normele care reglementeaz─â campaniile de publicitate offline ╚Öi online pentru a ne asigura c─â ve╚Ťi ob╚Ťine cea mai bun─â expunere media respect├ónd ├«n acela╚Öi timp legea. Experien╚Ťa echipei noastre variaz─â de la publicitate tip─ârit─â la marketing electronic direct. Suntem bine informa╚Ťi cu privire la ultimele tendin╚Ťe ├«n domeniu ╚Öi putem oferi sfaturi ╚Öi ├«ndrumare practic─â ├«n leg─âtur─â cu aspecte precum publicul ╚Ťint─â, separarea con╚Ťinutului editorial ╚Öi de marketing (├«n special ├«n contextul utiliz─ârii de formatori de opinie ╚Öi publicitate nativ─â) ╚Öi marketing reactiv.

De asemenea, putem elabora ╚Öi v─â putem ajuta la negocierea contractelor de care ave╚Ťi nevoie - acorduri de sponsorizare, acorduri cu ambasadorii de brand ╚Öi formatorii de opinie, exploatarea drepturilor sau plasarea unui produs ├«ntr-un film sau program TV. Ne m├óndrim cu ├«n╚Ťelegerea pe care o avem ├«n leg─âtur─â cu tehnologia de v├órf ╚Öi cu munca pe care o desf─â╚Öur─âm ├«n ├«ntreaga gam─â de domenii creative.

De asemenea, clien╚Ťii no╚Ötri se bazeaz─â pe noi pentru asisten╚Ť─â de neegalat ├«n litigii, ├«n situa╚Ťiile ├«n care eforturile lor de conformitate sunt puse la ├«ndoial─â de autorit─â╚Ťile de reglementare sau de clien╚Ťi, inclusiv respectarea Legii nr. 158/2008 privind publicitatea ├«n╚Öel─âtoare ╚Öi publicitatea comparativ─â, Legea audiovizualului nr. 504/2002, Codul Consiliului Na╚Ťional al Audiovizualului ╚Öi regulamentele sectoriale specifice.

V─â putem oferi consiliere cu privire la:

  • consiliere privind controlul ╚Öi testarea textului publicitar ╚Öi a brandului
  • clauze ╚Öi condi╚Ťii
  • acorduri de publicitate ╚Öi sponsorizare
  • revizuirea etichetelor, at├ót din perspectiva reglement─ârilor c├ót ╚Öi a legisla╚Ťiei privind publicitatea
  • contracte pentru agen╚Ťii de publicitate, companii de rela╚Ťii publice, sponsorizare, acorduri cu ambasadori de brand ╚Öi formatori de opinie
  • exploatarea drepturilor la imagine
  • acorduri de licen╚Ťiere
  • aspecte legate de protec╚Ťia m─ârcii
  • publicitate ├«n╚Öel─âtoare ╚Öi comparativ─â
  • contesta╚Ťii privind materialele publicitare publicate sau difuzate, ├«n fa╚Ťa autorit─â╚Ťilor relevante (precum Consiliul Na╚Ťional pentru Publicitate, Autoritatea Na╚Ťional─â pentru Protec╚Ťia Consumatorului ╚Öi Ministerul de Finan╚Ťe) ╚Öi a organismelor de auto-reglementare (cum ar fi Consiliul Rom├ón pentru Publicitate)
  • plasarea de produse
ro_RORO