Percepția clienților voștri reprezintă realitatea voastră comercială
România este obligată să respecte directivele Uniunii Europene privind protecția consumatorului. Vă putem ghida printre cerințele obligatorii, deseori complexe, precum și acorda, într-un limbaj simplu, consiliere comercială și practică necesară pentru a vă asigura că respectați directivele.
Puteți avea încredere în cunoștințele noastre solide cu privire la regimurile concepute pentru protecția consumatorilor. Vă puteți concentra pe activitatea dumneavoastră fără a vă împotmoli în detalii legale.
Practica noastră în acest domeniu s-a dezvoltat în timp, pe măsură ce legile privind protecția consumatorului au evoluat și s-au extins, în special cu bogăția legislației CE și a legilor pentru monitorizarea și reglementarea activității online.
Echipa noastră specializată de avocați lucrează îndeaproape cu retaileri, producători și furnizori de servicii profesionale, atât la nivel local cât și național, pentru a asigura conformitatea acestora cu toate aspectele în materie de drept al consumatorilor.
Vă putem oferi asistență practică cu privire la:
- siguranța produselor și răspunderea pentru produs, inclusiv garanții și rechemarea produselor
- contracte la distanță/comerț online
- revizuirea documentației contractuale pentru a asigura respectarea normelor aplicabile privind protecția consumatorului
- etichetare
- asistență în timpul unui control desfășurat de Autoritatea pentru Protecția Consumatorului și contestarea ulterioară a sancțiunilor impuse de Autoritate în tribunalele din România
- asistență în fața Consiliului Național al Audiovizualului (CNA) și a Ministerului de Finanțe (Compartimentul pentru ajutor de stat, practici neloiale și prețuri reglementate) și contestarea ulterioară a sancțiunilor impuse de autorități în fața tribunalelor din România
De asemenea, vă putem asista prin desfășurarea unui audit al proceselor și procedurilor dumneavoastră curente pentru a identifica zonele pe care trebuie să le schimbați sau modificați.
